10 pertama

Posted by Unknown On Friday, August 20, 2010 0 comments

Salam

How long has it been since my last post huh? Hari ni cukupla 10 hari Ramadhan. so cmne puasa anda2 semua? haha. soalan gaya dj radio la. 1/3 Ramadhan aku yg awal ni agak serabut n terabur. keje byk,bykla xsiap. especially tutorial math n physics. adoi,dh la jadual pack. sahur pun 3 hari mula2 je. pas2 mmg xbangun sahur lgsg. haha~

lagi 2 mggu je b4 cuti raya. sbnrnye,  seantero cfs aku rse akan kosong awal dari tarikh yg dijangka. cuti start 8 september tp rata2 bli tiket plg awal 2 september.haha. aku pun beli tiket tren 5 september,thanks 2 my twin cousin. klau tidak mmg 2 september lg aku nk balik.

esok aku ade program. bdk2 engineering 1st year akan dilatih conduct program kt cfs ni. nama program esok,'DISKOE'. haha. akronim 4 discovery of kuliyyah of engineering. lecturer dari main campus kt gombak dijemput ke cfs utk explain sikit2 about majoring courses kt gombak nanti. aku la one of the ajk program.haha. pas abes diskoe ade leadtrain lak. program ala2 BTN tp versi UIA. dun worry,xde brainwash juz talk2 yg seswai jdi halwa telinga n tdo.haha

nk kata byk beribadah 2 rasa2 blom lg kot. asyik xbangun je sahur so cmne nk qiam kan? xtau nape tp mmg payah benor aku nk bangun awal kt cfs nih. kt smapk dlu sonang2 yo den bangun. ni pun mula2 plan nk buat tutorial physics tp sangkut kt pes10 lak. adoyai zuhdi,bila ko nk start physics? haha~

ok, got to go. thats all folks. haha
salam

p/s: damn,mggu lps aku xleh g iftar kt rmh cgu haja coz blk rmh 

0 comments:

Post a Comment