Ukhuwwah Fillah Abadan Abada

Posted by Unknown On Tuesday, August 09, 2011 2 comments

assalamualaikum


hari jumaat sampai ahad lepas aku xde kat rumah..aku ade di selangor nun.even Ramadhan pun kuat berjalan.haha.bermusafir.atleast buleh la solat jama'..hahah.ni dah kira kes salah niat la pulak


actually,aku pergi CFS..settlekan ape-ape yg belum settle..ambil academic transcript aku.klau x ambil xbuleh enroll masuk main campus la jwbnya..so pagi jumaat tu aku naik bas dari Penang Sentral pukul 9 pagi..sampai di  Puduraya time solat jumaat.. tapi aku buat jama' taqdim je la


dari Puduraya aku naik LRT ke stesen Universiti,then naik teksi masuk CFS. ade la melayang duit aku RM10.. turun teksi terus aku pergi Admission & Records (bukan syarikat rakaman lagu) utk ambil aku punya transcript tu.petang tu aku berbuka dgn Miftah. tapi yg tragisnya bila kami xsempat bangun sahur. aku bangun pun dh pukul 6.20. burn la ayam golek madu yg kami beli kt bazar.ish3


Sabtu pukul 12 tengahari,baru la aku gerak ke kajang..ade iftar di SMAPK bersama kwn-kwn..Mat,Koyok,Sengat n Abun jemput aku kat KTM Kajang..lepak kejap di bilik Mat di hostel UniKL..then ambil Mang di Reko baru gerak pergi Smapk.


plan asal nk tidur di hostel UniKL je..tapi lepas terawih tu Cikgu Rezazali a.k.a Wakre offer bilik tetamu..terus tukar plan la..hahah..pukul 1 pagi keluar g yabila dulu..Izlan yg ajak..Pian yg nk blk pun cancel,nk tidur kt Smapk gak..haha


yg join iftar ramai la jugak..budak2 puteri ade dalam 10 orang kot..xyah la sebut2 nama kat sini..hahah..sayang betul xsempat nk borak2,sembang2..kalau x buleh la tnye perkembangan masing2..bukan pengembangan lah!!! hahah


gambar xde lagi sebab yg ambil gambar tu Pian..lepas dia emailkan gambar2 kat aku bru aku post kat blog..sekian


ZF: seronok betul jumpa kwn2 lama   



2 comments:

hAnnA mOntEllA ^^ said...

wah colourful..;)

Unknown said...

tgk tuan dia la..hahah

Post a Comment